Καλώς Ήλθατε!

Επιθυμία μου είναι να συγκεντρωθούν σε αυτό το ιστολόγιο ερασιτέχνες δημιουργοί, για να επιβεβαιώσουν την αλήθεια τους μες τη ζωή! Διότι οι τέχνες και ιδιαίτερα εκείνες που σχετίζονται με τη γραφή, είναι μια μορφή εξομολόγησης στον ίδιο σου τον Εαυτό!

Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

13/12/17:

Με έχουν κατηγορήσει πολλές φορές για παρωπιδισμό! Λένε πως κοιτάζω στη ζωή μόνο τον δρόμο που θέλω να ακολουθήσω, αδιαφορώντας εγωιστικά για τον κόσμο γύρω μου. Μου λένε πως η ομορφιά υπάρχει παντού, αλλά πως επιμένω να εθελοτυφλώ μπροστά της, και πως επιμένω να αντικρίζω πεισματικά, μόνο την μιζέρια και το σκοτάδι, ώστε να μπορώ να δικαιολογώ όλες μου τις πράξεις! Λένε πως κοιτάζω μονάχα τα δικά μου ωφέλει, πως χρησιμοποιώ την καλοσύνη, με μια εγωιστική ανιδιοτέλεια, ώστε να δείχνω διαφορετικός, ακόμη και ανώτερος από τους άλλους. Λένε πως ονειροπολώ, για να δικαιολογώ ακόμη και την έμφυτη μελαγχολία μου! Πως περπατώ σκυφτός, επειδή φοβάμαι να αντικρίσω τις ''φυσιολογικές'' ζωές των άλλων.
Δεν βλέπουν όμως το μαστίγιο που αφήνει σημάδια στην πλάτη μου! Ούτε την κοινωνική μου προσφορά, μέσα από το προσωπικό μου ύφος! Αδυνατούν να κατανοήσουν πως η αυστηρή κριτική της ασχήμιας, γίνεται για την αναζήτηση της ομορφιάς. Δεν βλέπουν το φως που υπάρχει μέσα μου, αφού στην πραγματικότητα σκοτάδι δεν υπάρχει! Δεν κατανοούν την αμοιβαιότητα, και την ισότητα των πράξεων μου, ούτε νιώθουν τον πόνο της μοναχικότητας! Και πως ακόμη και η εκφρασμένη κραυγή, είναι προτιμότερη και από το πιο λαμπρό χαμόγελο! Η αιτία που κοιτάζω κάτω, είναι η απόδειξη της εναντίωσης μου στην υψηλά ιστάμενη υποκρισία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου